Thursday 15 February 2007

i'm posting dis not bcoz its V's day today..

saya saja je pilih tarikh ni for my 1st time blogging here.
bukannya saya suka sgt V's Day but tarikh ni sng nk igt.
well..since everybody's talking bout love today.. think its da suitable time for me to reveal dis.
loadss of ppl kept asking me, y am i still single today..?
at d age of nearly 20..? izzit sooo hard to please my taste..?

ahaha..izzit too bad being single at dis age..? i believe there's still lots of girl out there who is still single..in fact they're much older than me!

ok2..bout izzit hard to please my taste..?humphh..i don't think so..tp mungkin agak susah utk memecahkan tembok prinsip saya..saya tidak mencari org yg ingin bermain2..permainan cinta bagi kebanyakan remaja sekarang bagaikan ianya terlalu mudah..hari ini bercinta bagai nak rak..bila ada masalah je boleh pulak putus dengan senang..tak matangkan..? bercinta ke bermain..?

about da criteria of my Mr Right..
only one word dat can describe da whole thing..

BERIMAN..
kerana dengan iman itu akan membuahkan cinta berlandaskan cinta kepada Allah
kerana dengan iman itu dia akan dapat membimbing saya jadi muslimah sejati..
kerana dengan iman itu dia akan dapat melindungi saya daripada maksiat
kerana dengan iman itu dia akan sentiasa menjaga maruah saya
kerana dengan iman itu dia tidak akan memutuskan silaturrahim antara seorang anak dan kedua ibubapanya
kerana dengan iman itu dia akan tahu menjaga kekemasan dirinya agar sedap mata memandang walaupun tidak sekacak mana
kerana dengan iman itu dia akan memastikan saya hidup dengan baik walaupun dia bukan lahir dari keluarga yang berada
kerana dengan iman itu dia akan membawa saya ke tempat yang hanya ada kebahagiaan walaupun diuji pelbagai dugaan.


jadi bagaimana? adakah wujud lelaki seperti ini? dan yang paling penting, adakah saya cukup layak untuk bersama dengan lelaki seperti itu..?