Wednesday 3 June 2009

kenapa saya tiada mood nak update blog?

sekarang macam takde mood nak update blog. antara sebab paling utama sekarang adalah... saya tengah dalam proses nak tumbuh gigi bongsu. sakitnya Allah saja yang tahu. tak boleh nak berfikir. idea tak datang. nak makan pun susah. nak bercakap pun sama. sebenarnya lately agak bad mood. tapi ye la kan, takkan nak merampuih kat member2 yang takde kene mengene langsung ngan sakit yang saya alami ni. sakit gigi ni dah menyebabkan gusi bengkak, lepas tu seperti biasa ia akan berlarutan dengan pertumbuhan ulser berhampiran dengan tekak. sakitnya membawa ke telinga, memang sebenarnya tak boleh melayan orang cakap, tanya soalan banyak2. lebih2 lagi kalau melayan emo orang, telinga sakit, saya pun akan teremo sekali. haish. dulu kat rumah sampai mengamuk2 suruh orang lain diam, jangan memekak. (ye la, tumbuh gigi bongsu kan berperingkat2, so dah lama la ni) kali ni punya dah nak masuk 3 minggu. bengkak tak surut2. dulu belah kiri dah kena potong gusi dah. kali ni sakit belah kanan. takkan nak kena potong gak? papa dah ajak gi klinik hujung minggu ni. nampaknya kena pergi jugakla sebab cam dah tak boleh tahan dah ni. nak potong ke apa suka hati doktor tu la. in the mean time, camne nak kurangkan rasa sakit ni? badan rasa cam nak demam je ni. panas dalam kot. pipi berdenyut2 je.. tolonglah saya! huaaa...


p/s: kalau saya ter emo tu faham2 lah er.. sori la arini citer pasal gigi plak..hehe..

3 comments:

~Nuwanda~ said...

wanis, gigi bongsu atas kite pon cam dh kuar sikit..stakat nih, ok lgi, Alhamdulillah..

bertahan wanis!
btw, sakit ke potong gusi?...
bunyi cam scary jerk..

♥ p a a n i ♥ said...

hhaahhaha mcm budak2 je akak ni. kikiki

Anonymous said...

oih oih,jgn mls update blog,cube la rjn2 sket :P