Monday 27 September 2010

pisang berbuah dua kali


aku dah ulangi kesilapan yang sama sebanyak dua kali.
kenapa lah aku tak boleh ramal benda-benda macam ni.
aku sepatutnya boleh agak dari awal lagi.
kadang-kadang sifat keterujaan kita mengaburi realiti yang akan kita hadapi.
aku akur.
kesilapan ini, tandanya aku belum cukup matang membuat keputusan.
kesilapan ini, tandanya aku belum cukup kuat melawan cabaran.
bagus juga kan, aku tersedar awal.
sebelum semua ni memerangkap diri.
sebelum aku menyesal di kemudian hari.
syukur, Tuhan masih sayang aku.
Dia masih mahu aku belajar.

nanti aku cerita bila semua ni dah selesai okeh.
doakan aku supaya aku tak tersalah langkah lagi. :)



p/s: kesilapan tak bermakna kita gagal kan?
p/s lagi: saja nak membangkitkan rasa nak menulis tu, biarpun entri pendek dan..... (isi tempat kosong)

No comments: