Thursday 5 November 2009

kerja kerja kerja

hajat di hati nak buat kerja malam ni.
hajat di hati tak mau main-main.
tapi hari ni satu hari otak dah penat tengok coding.
takpelah bukak laptop bukak game youda sushi kejap.
release kan dulu keserabutan kat otak ni.
pastu, ok nak buat kerja la.
eh baru teringat nak check email.
bukak email banyak pulak orang comment and tag gambar kat facebook.
ok layan facebook jap.
pastu, eh nak tengok blog angah la.kot2 ada gambar baru faheem.
pastu layan dari satu blog ke satu blog.
pastu ada orang reply mesej kat facebook.erm.malas la nak reply.esok je.
aku kan nak buat kerja.
pastu, eh sambung main youda sushi sikit lagi la.tadi sangkut kat level 6.
main punya main.sampai tension tak lepas level 6.
hm.nak tulis blog pulak lah.
nak tulis pasal apa ye.nih la aku tengah tulis ni.
badan pun da naik panas. sebab jam da pukul 10 mlm,belum bersiram lagi.
haiyohhh nak pi berendam sat. baru best buat kerja nanti.

p/s: cuba teka, aku sambung kerja tak kejap lagi? atau aku terus ke alam yang lebih nikmat? aku tunggu jawapan kamu ya!

1 comment:

Anonymous said...

ko trus tdo,kan kan kan? hehe.