Friday 16 November 2007

who?

-papa dengan amir datang tadi. bawak aku pergi lunch dekat midvalley. seronok jugak shopping dengan lelaki ni.sebab diorang tak tanya, "cantik ke kalau pakai baju ni" , "kasut ni sesuai tak dengan kaki i?". bestnya jalan-jalan tengok gadget and pergi ke tempat yang hanya ingin dituju. cukup masa, balik. kalau jalan dengan perempuan, agaknya sampai kaki nak tercabut pun taknak balik-balik lagi. silap-silap kena halau dengan tuan kedai. tapi tak boleh nak kata apa, aku pun perempuan jugak. kalau duit berkepuk-kepuk dalam poket ni mau jadi macam tu jugak agaknya. mintak simpang. yelah, bukan apa, buang masa dan buang duit, buang tenaga.

-hm.sedapnya makan salmon teppayanki. pelik jugak sebab papa yang suggest makan kat situ. tapi takda la pelik sangat sebab papa nak elak daripada makan fast food. walaupun makan teppayanki ni agak 'fast' la jugak, atleast makan nasi and ada sayur-sayuran.

-baru aku sedar yang aku rupanya sangat keletihan. masa jalan-jalan tu terpandang cermin. macam mana tah cermin tu ada kat situ.hehe. mataku sangat sembap! muka nampak kusam dan mungkin cengkung sikit. takpa, cuti sebulan ni siapla! heh. apa yang siap?

-thanks again to papa sebab belikan REMAJA untuk abby. keluaran sagittarius macam tak best sangat la. i definitely need to change to other mag!

-aku telah menolak offer amir untuk beli dunkin's doughnut. setelah kenyang dengan salmon, i absolutely cannot accept anything else. walaupun bavaria sangat sedap! merasa la jugak satu dua bites tadi amir punya. ehe.

-erm.aku kerap termimpikan seseorang bernama Ajid. malam tadi pun. tapi aku mesti tak ingat mimpi pasal apa setiap kali bangun. yang aku ingat hanya nama itu. AJID. siapa Ajid?

No comments: