Sunday 18 January 2009

tagging

juz a quick tag..get it from cik Mai..
so here it goes

1. Apabila telah terpilih dengan malangnya, silalah menulis 16 perkara paling rawak sama ada tentang fakta, perangai tak senonoh ataupun hala tuju hidup anda.
2. Silalah hasut 16 orang lain untuk melakukan perkara ini.
3. Sila tanda manusia yang telah menanda anda di peringkat awal.
4. Ketahuilah, jika anda terpilih ia adalah kerana anda juga manusia biasa yang perlukan perhatian dan kasih sayang yang secukupnya ketika bayi.

_____________________________________________________________________

1. I love cats. I have two pet cats and two newly born kittens.
2. I have 3 stitches at my forehead
3. I'm suppose to get my assignment done by today coz its due date is tomorrow, but it seems answering to this tag is a more fun thing to do. Sorry Prof K~
4. minat saya dalam piano mungkin akan terkubur begitu sahaja kerana organ saya rosak dan tak tau lah ada harapan untuk dibaiki atau tak. and i know with current economic situation its insane to ask for a new organ.
5. begitu juga dengan minat saya terhadap tenis. takde geng nak diajak bermain plus kenapa takde court yg free kat shah alam ni? huhu.
6. i need to loose some weight. how about 5 kilos?
7. kalau my BFF adalah pemalu, saya adalah super duper pemalu. ;D
8. i'm a homely type person. i prefer to stay at home rather than bersembang2 kat kedai mamak.
9. walaupun saya suka Suzuki Swift saya lebih suka Suzuki Vitara, coz its 4WD.
10. waktu cuti saya banyak dihabiskan dengan mencuba resipi2 dari internet. i love to cook! mission saya setiap kali cuti adalah untuk menggemukkan my papa n my lil bro..hehe..
11. i'm very bad at anger management during my PMS.
12. its hard for me to start a conversation with someone i just knew.
13. i'm not a good decision maker. coz everytime i tend to think about how other feels towards the decision i make. tapi kita takleh puaskan hati semua orang kan?
14. saya tertanya-tanya kenapa restoran2 tak serve ala carte for lunch? saya tak berapa suka makan nasi campur kat kedai. tak bermakna saya tak bersyukur atas rezeki yang Allah kurniakan okeh~
15. one of my dreams is to be able to write using both of my hands. i've done exercises a lot of time but i failed everytime. not gonna give up on this.
16. 16 is my favorite number.

and I'm too lazy to tag another 16 people. i'll juz name a few here.

angah
adeen
sarah
hisham
hanum


p/s: ok la tu kan 5 org?

3 comments:

Anonymous said...

walaupun aku di'tag', dgn selambenye bwat x tau! haha! suke no. 16 sbb besday aku 16hb kan? kan? kan? hehe~

ask_far said...

Aiyoo what is it with loving 4wd in semenanjung. Mhl and not much of a use sbb jln2 mostly elok n x byk bukit. Hoho still remember me???

ladygirl said...

adeen : sila jgn perasan okeh..adiahku mane? huhu..

azfar :wpun jalan elok kt semenanjung ni..tp 4wd tu sng wat redah banjir.. ;D