Sunday 19 April 2009

KLIBF '09

semalam saya ke KLIBF '09 di PWTC..
asalnya merancang untuk ke sana bersama teman-teman pada hari pertama lagi..
tapi atas kekangan-kekangan tertentu ia terpaksa dibatalkan..
saya sudah tidak boleh menunggu memandangkan minggu depan akan jadi terlalu sibuk dengan exam..
jadi perancangan lain dibuat bersama along..
tiba di sana bersama seawal 9.30 pg..
nak pergi awal ni atas permintaan along..
kerana berdasarkan pengalaman lalu..PWTC pasti sesak..
pada waktu tengahari pasti amat susah mendapatkan parking..
takpelah along yang memandu..saya ikut aje..hehe..
dah ada beberapa buku dalam list..bajet pun awal-awal dah dirancang..
tinggal membeli bukunya saja..
seronok lihat buku-buku..
jika kamu seorang yang gemar membaca..
kamu pasti rasa semacam satu semangat datang dalam diri apabila dikelilingi buku-buku..
terasa termotivasi..cas-cas positif meresap bertubi-tubi dalam diri..
hebatnya kuasa ilmu..Maha Hebat lagi kuasa Allah Pemilik Segala Ilmu..
hingga bergetar jiwa..sesak segala saraf..
katanya persis orang jatuh cinta..(oh saya tiada pengalaman tentang ini)
hm..hakikatnya diri ini sebenarnya tidak pernah puas dengan ilmu..
kerana ilmu inilah yang memenuhkan jiwaku yang selalu minta diisi..

jadi inilah hasilnya semalam..

hasil tulisan Ustaz Hasrizal. 3 naskhah RM50. sesak Galeri Ilmu semalam.

tinggal satu saja buku yg ada sign abu saif. sempat grab. hehe.

semoga isinya seindah kulitnya. insyaAllah.


semuanya 6 buah. ;D ye saya tau,saya sgt gila buku.

jangan ditanya berapa banyak saya berhabis untuk semua ini..
yang pasti semuanya masih under bajet..
kamu tidak tahu betapa sesaknya saya menahan keinginan..
banyak lagi nak beli sebenarnya..
sampai saya kata kat along..kalau saya ada duit juta-juta..
saya akan borong satu PWTC dan buat library besar kat rumah..hehe.. (angan2 Awanis..angan2..)
haih..saya sudah jadi seorang bookaholic..
tapi kalau berfaedah apa salahnya kan..?

p.s: kawan2 pergila KLIBF beli buku! pelaburan hari ini akan membawa manfaat untuk masa depan.. insyaAllah.. =)

p.s.s: minggu depan exam..menahan diri lagi untuk selak buku-buku menarik itu..


6 comments:

Anonymous said...

waaaa,aku nk pnjm buku aku terima nikahnya! hahahaaaa,tp bkn ke org ckp buku tu seswai utk bacaan lelaki? ehee.

Merentas Horizon said...

err ni xadil..betapa memimpikan rindu bau pohon tin dan langit ilahi..tp awanis dpt dulu..sabar sarah..3hari lagi..then,borongla pwtc tu.heh~

♥♥me ~ cik sara said...

kak awanis..
buku2 ala2 jiwang gituh..
ehehe..akk blaja kat ne skang ek?
sara balik kg..hri ni bru balik KL..sempat g ke ek nk pi..sume akk da borong abes buku2 ni

ladygirl said...

maisarah --> yeke? bleh je la utk perempuan..xpun bagi la cik abg ko bace..haha! ade beran..?

siti sarah aisyah --> ye cik sarah..sabar2..tak lari Hilal Asyraf dikejar..ekh? hehe..

adik sara --> jiwang erk? persediaan je tu dik.. hehe..sila2 pergi..tak abes nye buku tu.. hihi..

haih...sume sarah yg bagi komen ni..ramai sahabat nama sarah aku ni... ;D

♥♥me ~ cik sara said...

haha..tak sangka nma ku begitu glamer..kn sarah2 sekalian..

hee~

Anonymous said...

hehe,xsangke xsangke,org2 name sarah punye interest yg same ;p