Wednesday 20 October 2010

20102010

tarikh yang cantik
kita kini sudah berada di hari ke-12
dalam bulan Zulkaedah
tahun 1431 Hijrah
umat-umat Islam yang terpilih
sudah mula meninggalkan keluarga
meninggalkan tanahair
demi menyahut seruan Tuhan
panggilan haji
telah tiba lagi
bilakah panggilan itu
akan datang menyambut ku?

hari ni pagi2 dah mode sedih. :(
jom layan video si comel ni kejap.










“Ya Allah sesungguhnya aku adalah hamba-Mu, anak hamba-Mu (Adam), dan anak hamba perempuan-Mu (Hawa). Ubun-ubunku ditangan-Mu, hukuman-Mu jatuh kepadaku, qadha-Mu kepadaku adalah adil. Aku mohon kepada-Mu dengan setiap nama yang telah Engkau gunakan untuk diri-Mu, yang Engkau turunkan kepada kitab-Mu, Engkau ajarkan kepada seseorang dari makhluk-Mu atau yang Engkau khususkan untuk diri-Mu dalam ilmu ghaib di sisi-Mu. Hendaklah Engkau jadikan Al-Quran sebagai penentram hatiku, cahaya di dadaku pelenyap duka dan kesedihanku”. (HR. Ahmad 1/391 dan Al-Albani menyatakan shahih).



p/s: kenapa aku selalu rasa bersalah walaupun aku tau aku tak bersalah? *rasa nak nangis*



**video tak keluar. nanti lah aku update semula**

3 comments:

Jiha said...

sbr weh..apa2 mslh pn pasti ada penyelesaian..[utk pujuk ht aku jgk skrg]...

Anonymous said...

budak tecik ni da pndai berjoget dah skang..wuuaaa! sgt rindu kan die..lama x jmpe..huhu!~

ladygirl said...

jiha: ko jgn runsing2 sgt.. nanti baby pn runsing.. hehe.. ko pn sbr k.. :)

c-ha: yup2 pandai die joget skg..jalan pn makin laju.. tak larat keja.. boleh view ek video ni? me tak nampak pn.. haish..