Thursday 28 October 2010

bookaholic

"penulis yang baik adalah pembaca yang baik"

mungkin sebab tu lah kot aku rasa aku rajin menulis sekarang ni
sebab aku dah kembalikan sifat "gila buku" aku tu
selama ni memang aku bookaholic
memang pantang masuk kedai buku
kecik-kecik dulu kalau tak dapat cari aku
cari la kat mini library kat rumah tu
biar berhabuk ke apa
berjam-jam aku duduk situ
satu buku baca berulang-ulang kali
cuma zaman kerja
dah tak banyak masa nak membaca
sebab tu lah blog ni sunyi sepi
no reading, no idea, so no writing :D
alhamdulillah aku dah rajin membaca semula
alhamdullilah juga aku dah mula menukar bahan bacaan aku
dan jiwa aku terisi kembali
tak rasa kosong lagi! :)



p/s : aku tak cakap aku penulis yang baik ye. insyaAllah sedang berusaha ke arah itu.

p/s lagi: nak hint jugak kawan2 lain supaya update blog korang. aku perlu bahan bacaan untuk hilangkan kekusutan yang kadang-kala hadir time2 menghadap coding camni! :) aiceh time ko rajen update blog, pandai pulak nak kata orang lain tak update blog. hehe.




No comments: