Thursday 10 March 2011

15 years back

ingat nak buat WW entry semalam.
tapi takpela, tak sempat, so layan ni je pun boleh.

amacam innocent tak aku darjah 3 dlu?


Jabal Rahmah. ramai orang aku nak doakan kat sini nanti ;)


kali ni aku taknak naik dah kut. gayat.

adik aku pun comel je dlu. dlu dia kena tinggal, baru tinggal 10 hari, boleh tak dia tak ingat kitorg? lambat gak dia nak recall balik kitorg.



tapi aku pun dah tak ingat sangat apa yang terjadi dulu.so ingatan kanak2 mmg terhad kut. kali ni aku rasa macam 1st time pergi. berdebar2. doakan aku ok!


p/s: paling word-LESS yg aku boleh buat. jumpa lagi 2 minggu ok?




1 comment:

Merentas Horizon said...

comel gila lah! tak tahan spek mata hitam tu!

ok awanis semoga mendapat keberkatan dan makna dalam perjalanan kali ini.

T_T via Dell Inspiron kamu! tertinggal power cord lagi...