Sunday 6 March 2011

berpergian

sebelum aku berpergian
kalau ada hutang-hutang aku yang belum terlunas
tampillah beritahu aku
kalau ada salah silap kata dan tingkahlaku
tolong maafkan
sebab aku ingin pergi tanpa sebarang 'sekatan'
dan kalau ada hutang kalian dengan aku
anggaplah ianya sudah selesai
apa jua kesalahan, aku dah maafkan
aku memang agak perahsia, aku rasa,
sebab aku takut nak beritahu perkara yang belum tentu akan jadi
tapi hari ini aku beritahu lah
aku nak pergi ke sini




insyaAllah berangkat 3 hari lagi
doakan aku ya!
semoga selamat pergi
dan selamat kembali
mahu kirim doa dan salam,
mahu minta dilambaikan,
pesanlah disini,
insyaAllah aku tolong apa terdaya. =)




p/s: apakah rasa ini? belum bertemu lagi sudah rindu.

13 comments:

Unknown said...

Best nye bakal menjejakkan kaki dekat makkah..syaz doakan selamat pergi n selamat pulang..isyaAllah antara kte x de hutang..

ladygirl said...

alhamdulillah rezeki tahun ni, dah mak ajak pergi takkan nak menolak pulak kan. ;D tQ syaz 4 d doa. ;)

JiHa said...

seronoknya rezeki dh smpai jejak kaki ke sna..doakn aku kat sna ye..=)

semoga slmt pergi & pulang..

ladygirl said...

jiha: insyaAllah ak doakan ko nanti. tima kasih utk doa tu. ;)

SaMihaH said...

alhamdulillah murah rezeki awanis.. moga dpt meraih pahala berganda di sana dan menjadi hamba yang bertaqwa..amiin..

doakan kta juga berpeluang ke sana kelak..

doakan kta, jiha, rabi, imah, basyi selamat dan mudah bersalin nanti.. huhu..

sirru 'ala barakatiLLah! t.care! :)

Anita, Mummy Adzryl said...

you know what to do for me kan?? ;)

anyhow, halalkan jugak apa2 yg patut yer... mintak maaf jugak yer kalo ada terlaser or terkasar bahasa.. :D

eiii.. NAK IKUTTT!! tak aci mama sponsor! ekekek.

ladygirl said...
This comment has been removed by the author.
ladygirl said...

angah :yeah2 i know. i'll pray for a twin nephews/nieces/ mix of both. hihi. insyaAllah.

ya ya sorry la for all the wrongdoings. I've been bad sometimes.

btw, thats the good thing of being single, everything is sponsored! hikhik. bila faheem is big enuff plan la pegi berdua ngn abg fadzril. faheem boleh tinggal ngn kitorg. =) bwk dia time kecik rugi sket la sbb dia tak faham pape, mcm abby tak igt pun what happened dlu2. so this time rasa macam pergi for the 1st time ;D

ladygirl said...

miha : insyaAllah nanti kte doakan. hee tak sabar nak tunggu anak2 buah bioinfo lahir. 5 org skaligus tahun ni. ;D

CONNIE said...

Awanis selamat pergi dan kembali.

~NuWanDa~ said...

salam wanis,
tak tau lah wanis dh pegi lom. but nk mintak doakan supaya hati my students tuh lembut dan mudah nk belajar, dengar nasihat, etc. + i am strong!
and semoga selamat pergi dan balik, selamat menunaikan ibadah dengan khusyuk dan semoga semuanya kat sana berjalan lancar, insya ALLAH, ameen...

tc! :)

Anonymous said...

awanis ,

doakan aku dpt jodoh taun ni wey, ahaks :)

SoPHiEa ZaaRa said...

awanis, semoga kau selamat pergi dan selamat kembali babe... Miss you