Tuesday 29 March 2011

jetlag

Assalamualaikum.

aku masih tiada mood utk berblogging.
tapi ini aku share sikit info pasal jetlag, untuk pengetahuan orang2 yang bakal travel jauh2 ni.

klik sini -- Jetlag's Info

before aku pergi aritu memang aku tak ambik tahu langsung pasal benda ni.
so sekarang aku masih lagi confuse apa yang terjadi kat diri aku.
perasaan mengantuk tak kira masa ni adalah sangat memenatkan.

gambar tiada kaitan dgn entry. tak best la update blog takde gambar.
tp sungguh comel si tecik ni peluk kaki mummy dia kan? hehe.


p/s: azam aku nak berubah bangun awal setelah pulang dari kembara panjang tu masih tak kesampaian. camne ni?

2 comments:

... said...

ye lah.saya ni pun tengah susah nak tidur malam, n asek terjaga je...rasa mcm kat mekah lagi..cewah...

nurulzia said...

Syukur selamat semuanya...