Tuesday 14 December 2010

쿠알라룸푸르 서울로


aku dalam mood Winter Sonata
a few more hours
aku akan terbang ke bumi asing
kembara pertama aku bersama BFF. (hopefully ada lagi lepas ni)
doakan aku selamat pergi
dan selamat kembali juga
semoga aku dapat melawan kesejukan yg tidak terjangka
semoga aku dapat belajar sesuatu dari kembara ini
semoga cinta aku kepada Tuhan bertambah dengan perjalanan ini
doakan aku, please?
kita jumpa semula 6 hari lagi ya, insyaAllah!
selamat tinggal Tanah Melayu!


p/s: yeah ada nervous jugak sikit2. tapi excited lebih! ^_^

...KL to Seoul, with love...

7 comments:

Merentas Horizon said...

i think it is a nice decision..

bercuti di luar Malaysia. You know what? xda sapa bleh reach u untuk tanya. hey ni macam mana nak buat, itu macam mana.. keja hari tu simpan mana..

phew~ what a nice hols will u face!
Good Luck.. selamat terbang dan selamat kembali. Semoga mendapat tenang yang kau cari. semoga dpt menghilangkan sakit misteri kamu..

Woaha!

ladygirl said...

tQ sarah. ^_^
jaga rumah elok2 k. haha. mcm pesan mak2 plak. layan Ms Chin utk ai k, nanti ai upah souvenir dr Korea. :P

~Nuwanda~ said...

wanis!! bestnyer g Korea!! nak ikottt..hehe..
T wat r entry pasal ur vacay k! :)

ladygirl said...

sarah haiina!! (hehe. atas tadi sarah aisyah)
buat entry pasal my trip? of course i will dear, insyaAllah. ^_^ nak ikot, jom?! agk2 muat tak dlm my luggage. haha. :P

JiHa said...

awanis..bestnya dpt jejak kaki ke Korea..holiday eh??seronoknya..jgn lp buah tgn utk ibu mengandung ni..hahaha..nk bercuti juge........

semoga slmt pegi & blk..take care..

ladygirl said...

ha'ah holiday, setelah pulun mengumpul duit beberapa bulan ni. hehe. insyaAllah2x.. beli ole2 utk baby je bleh? haha. nanti ummi dia jeles ke x? :P

Unknown said...

nak souvenir jgak!!!..hehehe..selamat pergi n slamat pulang ye cik awanis~