Friday 10 December 2010

to beat 43


hey! sikit lagi nak capai target.
tgk tu entry tahun lepas ada 43.
tahun ni punya kalau campur entry ni akan jadi 42.
yeah2. ok la dalam serabut2 kerja pun boleh update blog.
tapi apa yang kita pentingkan kat sini adalah kualiti ye, bukan kuantiti.
dan ya, aku akui entri aku memang kurang kualitinya.
kerana aku tak put on effort pun untuk menghasilkan isi2 yang bernas.
kebanyakannya berkisar tentang diri aku, which is not good.
a good writer doesn't write about themselves. *sigh*
tapi takpelah, sekurang-kurangnya aku sedar,
dan awal-awal niat come back aku ni hanya untuk mengembalikan mood menulis.
boleh tengok mood menulis aku turun naik ikut jumlah entry setiap bulan.
azam tahun baru nak hasilkan penulisan yang lebih ber'isi'?
aku tak janji ya, masa aku susah nak diramal.
ini pun aku tengah tunggu nak copy table database.
satu table je pun, 97802 data, tapi sangatlah selow-melow nya,
dah lebih setengah jam dah ni, sabar je lah.
tahun2 lepas aku keseorangan di blog ni.
nampaknya tahun2 kebelakangan ni, dah ramai kawan-kawan yg ada blog.
berkembang-biak nampaknya, terutama sekali bioinfo circles.
bagus lah, dapat tahu update semua orang,
walaupun dapat jumpa sekali-sekala je masa kenduri kawen kawan2. hehe.
teruskan coretan kalian yeh!
pengubat kebosanan di ofis ;P
oke dah penat membebel.
table pun tak habis copy lagi. haish2.
selamat berhujung minggu semua! ^_^

p/s: dengar ayat ruqyah, rasa mengantuk, berdebar2... huhu.. mungkinkah ada gangguan atau sekadar saiko semata2? wallahualam. baca lebih lanjut di sini utk mengetahui tentang ayat ruqyah.

1 comment:

Merentas Horizon said...

a good writer doesn't write about themselves. *sigh*

xpe --> xyah jadi good writer.. jadi cam ustaz hasrizal je. dia citer tentang die gak what.. hehe