Tuesday 3 May 2011

Provide Me with Sweets


Assalamualaikum.

Aku ada satu masalah.

Aku selalu tidak tahu menyalurkan rasa marah aku ke tempat yang betul.

u can say i suck at anger management.

Aku selalu lepaskan pada orang yang tak bersalah.

dan akhirnya aku sendiri sesal dengan apa yang aku dah buat.

Aku sungguh rasa terbeban dengan perasaan marah ni.

Ia selalu datang menggangu, terutamanya waktu 'bulan merah'.

Kenapa lelaki tak boleh faham yang perempuan boleh berubah sifat waktu2 macam ni?

ah ye, sememangnya perempuan kena pandai mengawal perubahan hormon itu.

tapi aku rasa ada ketika lelaki kena faham bahawa berlawak itu pun ada tempatnya.

isu2 sensitif perempuan pun jangan dibangkitkan.

terutamanya waktu2 'macam ni', perkara sekecil2nya pun boleh dibawa bergaduh.

dan kelmarin....





































































aku gaduh dengan adik aku sebab dia tukar chanel TV!!

oh man, aku rasa bodoh gila.


aku rasa lelaki patut faham ini



p/s: tolong, sapa boleh ajar aku anger management?!



1 comment:

Merentas Horizon said...

tp cmner kalau laki tu tak tau perempuan tu sedang dilanda PMS?

dan laki tu mmg jenis suka buat lawak bodo tak bertempat.

quote lagi sblm balik, (taktaula ada kaitan ke dak)
"why we always hurt someone we love the most.."